Aslan sin siste dag i barnehagen

I dag var det Aslan sin siste dag i barnehagen.
Trur nok ikkje han skjønte heilt kva det innebar, men det fulgte i alle fall med masse klemmer og lykkeønskninger, både til oss og til han....sikkert mest til han ;) 

Eg henta ein fornøyd og blid gutt i ettermiddag som ikkje hadde tid å bli med heim, som vanlig. Aslan har stortrivdes i barnehagen desse 2 åra, og det blir trist å ikkje skulle opp dit meir for levering og henting og hyggelige tilstelninger. Vi har storkost oss i barnehagen alle 3 trur eg, både Aslan, Hakan og eg! 
Eg har fleire gangar lurt på om dei som jobber på avdelinga tenker på meg som ho mora som aldri går igjen for både henting og levering drøyer ofte ut, og eg har syntes det er så trivelig å få hjelpe Aslan med utekleda dersom han skal ut når vi kjem om morgonen, eller når han vil vise meg leikene han leiker med når vi er på vei heim på ettermiddagen.
Og hente Aslan tidlig i barnehagen fann vi fort ut ikkje var nokon vits i for då er han på langt nær klar til å bli med og henting drøyer da gjerne ut til en time og plutselig nærma det seg stengetid likevel. 

For oss foreldre som ikkje sjølve har gått i barnehagen var det veldig spennende å få et innblikk i Aslan sin kvardag og eg ønskte mange ganger å fått vore fluge på veggen ein dag og sett alt han gjorde der.
Vi har vore veldig fornøgde med så utrulig trivelige og inkluderande personale som vi, og spesielt Aslan, kjem til å sakne.
Og litt trist å reise fra alle vennene som han har blitt godt kjent med i løpet av desse 2 åra, da er det fint at vi har fått med en heil perm med bilder og minner som vi kan kikke i og prate om når vi etterkvart er langt unna.
Og så har vi sjansen å reise opp og hilse på neste gang vi er heimom, forhåpentligvis allerede til jul!

Tusen takk for oss til alle på Tommeliten i Vieåsen barnehage! Vi kjem til å sakne dåkke!









Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Fra Norge til Tyrkia

Snart jul...

Lørdag 5. august