Fortsetter reisedagboka!

Plutselig var det gått nokre dager!

Ikkje mykje som har skjedd, men vi har bevega oss fra Kemer/Antalya via Aksaray og no er vi i Ankara.

Nettet har vore ustabilt og er det fremdeles, men håper vi får orden på det snart...

Tar et lite bildesammendrag av dei siste dagene her tenker eg:

Søndag 6. august:

Siste dagen på hotellet blei brukt til bading, soving, spising og meir bading!
I tillegg kom Hakan sin lillebror innom og leverte bilen vår så no har vi bil til resten av ferien. 

Litt av hotell-området:









Aslan blir gravd ned! 




Hotellets hovedbasseng:


Siste middag i restauranten:


...og desserten 🤗


Litt kvelds-idyll:


Mini-disco!! 💃🕺🏼
Aslan og Hakan som mørke konturer i forgrunnen.




Pop-corn i senga før leggetid...bokstavelig talt...og på MIN soveplass såklart! 😂👍



Mandag 7. august:
Avreise fra hotellet:






Kjøpte litt frukt på veien til Aksaray:


Blei lite bilder fra køyreturen, men den var lang nok og vi hadde nesten et trafikk-uhell på fjellet! 

Trafikken i Tyrkia er skummel og eg er alltid nervøs når vi er på reisefot. Hakan er god sjåfør, men dessverre veit en aldri kem en treffer på av andre sjåfører. 

Vi kom oss trøtte og heilskinna fram til Aksaray, heimbyen til Hakan, og mor og far hans som bur der. 
Seinere på kvelden kom eldste broren med kona og sønnen, men eg var så trøtt at eg glemte å ta bilder...

Temmelig slitne da vi la oss i 23-tida sammen med en overtrøtt Aslan, full av nye inntrykk! 😉

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Fra Norge til Tyrkia

Snart jul...

Lørdag 5. august