Et stort steg nærare avreise!

Da må eg nesten skrive litt her!
Har tenkt på det i ukesvis at det var på tide å oppdatere litt, men så fyker tida av stad og det er så mykje som skal ordnes og tenkes på at eg har ikkje orka!

I dag er det ein såpass viktig milepæl at den må deles; Vi har nemleg solgt leiligheten vår i dag!! 
Wow, salg av bolig er nervepirrende, og eg har gått rundt siste vekene med sommerfuglar i magen fordi eg har vore så spent på om vi skulle få solgt kjapt, og til den prisen vi ynskte, og vi fekk oppfylt begge ynskjer!
No er vi så letta og glade, og endeleg kan vi begynne å sjå et hakk lenger fram, mot det som skal skje etter vi er ankomne Tyrkia!

I dagane framover blir det å tømme leiligheta her og pakke ned det som skal vere med Hakan nedover i bilen.
Hakan reiser sannsynligvis så snart her er utflytta og utvaska. 
Han vurderar et stopp i Polen på vegen, og så skal han treffe en kollega i Bulgaria, så han må planlegge turen godt.

Eg, Aslan og Çilek skal campe hos venner og familie den tida vi vi blir att etter Hakan er reist, før vi følger etter i slutten av måneden og møter Hakan i Istanbul for en kort ferie, før vår nye kvardag starter!




Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Fra Norge til Tyrkia

Snart jul...

Lørdag 5. august