Lørdag 5. august

Aslan har allerede funnet ut han ikkje liker å spise mat i restauranten...helst ingen annen plass heller, men ville helst snu når vi kom til frokost i dag.

Etter frokost testa Hakan og Aslan den fjernstyrte båten vi hadde med fra Norge i bassenget bak rommet vårt. Veldig kjekt å "bade båt" 😄👍

Så reiste vi i Dinoparken som ligger en 5 minutter køyring fra hotellet.
Eg er superdistre og klarte å legge igjen veska i drosja, så første halve timen går med på å få tak i drosja igjen og få tilbake veska 🙄😇
Er utrulig glad for å ha med en som snakker språket, her er ikkje mange som snakker engelsk! 




Dinoparken var kjempemorsom syntes eg 😄
Sjølv om det nok var litt stive priser i følge Hakan, han styrer pengene 😉

Eg visste ikkje heilt kva eg hadde i vente, og standarden på ting i Tyrkia er ikkje alltid så god, men denne parken var sjarmerende og morsom. Laga som en dyrepark, men med modeller av dinosaurer i stedet for dyr, og dei beveger seg og lager lyd. Ikkje veldig innvikla mekanikk kanskje, men for Aslan var det spennende nok!

Legger ved masse små videosnutter her:











Nokre modeller kunne en sitte på, dei var litt skumle så vart nok med en 😉

Falt meir i smak desse søte små her! Dei måtte han prøve 2 av, og han manøvrerte dei kjempebra synes eg! 😁





En vaktmann hadde hytte i treet


Vi fann ut kor tante-Maia kommer fra 😂😂


Maiasaura: 😁


Av andre ting i parken var det svære trampoliner, badebasseng, leikeplass i skogen og en plass en kunne male bilder. 

Hit lot vi være å gå 😱



Aslan falt for terapifiskene han. Om han hadde fått lov hadde han nok hatt lommene fulle av små fisk når vi reiste heim igjen 😂
Han prøvde til og med å servere dei litt av snacksen sin 😜


Men føttene ville han ikkje ha nedi!


Da var det meir spennende når Hakan hadde sine føtter nedi 😉



Eg avsto fra å prøve, det holdt med en finger nedi for meg 😅

Litt forfriskninger måtte til

Rett etter eg tok bildet falt glasset ned og knuste, med innhold...
Så da måtte vi kjøpe ny

I papp-beger 😉👍

Ferskpresset appelsinjuice til oss


Etterpå måtte vi tilbake til hotellet med sliten og soveklar Aslan, som attpåtil hadde fått knip i armen av ei papegøye vi tok bilde sammen med! 😲

Det er hardt å vere liten turist ❤️

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Fra Norge til Tyrkia

Snart jul...