Tirsdag 3. august

Første heile dagen på ferie! 😁
Aslan sov til 8.15 og etter litt frokost og masse tull med tante og søskenbarn var vi klar for en tur ut i Antalya!

Hakan hadde fiksa time til meg hos min faste frisør, eg har vore der nesten kvart år siste 5-6 åra, dvs 1 gang i året 😉 men da er eg der til gjengjeld lenge! 
I fjor fikk eg time seint på dagen og var der fleire timar etter stengetid! Da kom familien til frisøren på besøk og underholdt han til eg var klar og han kunne gå heim 😉
Har skjønt det slik at dei er 2 frisører, som muligens er svogere, som driver der og så har dei diverse assistenter og nokre damer som ordner make-up, manikyr, pedikyr osv...

Det er veldig kjekt å gå til frisør i Tyrkia (så lenge du finner en du liker da) pga prisene 😁
I år fekk eg manikyr, pedikyr, fekk forma og nappa bryn og voksa barten i tillegg til farging, striping og klipp av håret. Dette betalte vi 850,- kr for, og det var 100,- kr meir enn det frisøren egentlig sa han ville ha.
Trur knapt eg hadde fått klippa meg til den prisen heime?

Det kjedelige er jo at ingen snakker engelsk. Så vi pleier gjer det slik at Hakan forklarer korleis eg vil ha det og så bruker vi litt tegnspråk og dei orda eg kan på tyrkisk vidare. Salongen er kun for damer så Hakan føler seg ikkje heilt velkommen til å sitte der, han pleier komme og gå litt og så kjem han og betaler og henter meg når det er over.

Denne gang fekk eg faktisk hårfarge, manikyr og pedikyr samtidig! Frisøren og en ung lærling begynte å ha i hårfarge medan ei dame satte eine hånda mi i bløt mens ho filte neglene på den andre, og ei dame til starta med føttene mine. Eg hadde full konsentrasjon for å klare å sitte beint på stolen, og å ikkje rykke til for mykje når damene klipte neglebånd (hater det) eller frisøren lugga meg 😣😅
Var kanskje verst medan ho som hadde føttene mine skrubba dei på undersida for eg er så kilen under beina!! 😰
Men etter ca 4 timer var alt klart og eg var kjempefornøyd med resultatet! 😄







Mens eg var hos min frisør var Aslan og klippa seg en annen plass. Etterpå reiste dei tilbake til svigerinna mi og Aslan tok seg en lur på sofaen. Han sov fremdeles når eg kom tilbake, overaskendes siden han er vant til å sove på eget rom i mørke og dette var på kjøkkenet mens det satt folk og prata i samme sofa. Veldig greit da, eg var litt bekymra for kordan sovinga kom til å bli, men dette ser lovende ut 👍
Han sov nesten 3 timer før han var klar!
Og da holdt han det gående til klokka 22.45 etterpå 😉 feriemodus innarbeida 👍

På kvelden kom nabogutten på besøk, han er 6 mnd yngre enn Aslan og var først veldig sjenert. Det kom seg snart og kvelden enda med at han og Aslan dansa på bordet! 😂

Bildet tatt rett før dansen starta 😉😂❤️

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Fra Norge til Tyrkia

Snart jul...

Lørdag 5. august